Friday, February 09, 2007

KE, FAFC & Guritom's Gathering

Pada 6hb Oktober lalu satu gathering di antara member-member KE, FAFC dan Guritom telah diadakan di Koisaan Cafe, KDCA, Penampang bermula dari 7.30 malam...Happening juga la malam tu..Saya sampai ikut keta si Danny lebih kurang jam 8.20 gitu..saya cari-cari si Usal tapi rupa-rupanya dia belum sampai lagi..Hehe..Mau dekat-dekat pukul 9.00 barulah si Usal muncul dengan si crz_mic..First time la saya jumpa crz ni, selama ni hanya berhubung melalui KE dan sms ja...Cute juga budak ni dalam hati saya..
Masa saya sampai tu si Rose yang pi tegur saya, then kami pun duduk2 lah cerita-cerita situ meja yang panjang tu...Si Rose cakap sama saya, "Tu na sana dorang si Pet sama si Atama"...Saya pun tengoklah...oh rupa-rupanya ada pula si Petronella sama si Atama duduk dekat tu pintu masuk, saya mana nampak masa saya datang tu, saya pi sign ja tu attendance tempat si Olumis terus la kunun saya pi masuk dengan selambanya..Hahaha!!!!
Siok juga tu malam ba, saya pi ikut tu pertandingan karaoke sebagai wakil KE la kunun tu, saya nyanyi lagu "Ganit Ginavoku". Lagu ni hasil ciptaan bersama di antara saya, kakak saya dan adik lelaki saya..Haha..Bila bergabung tenaga jadilah tu lagu yang best macam tu!!! Aiseh, puji lagu sendiri lagi tu.... Malam tu daptlah juga saya nombor 2 kunun, dapat hamper lagi....Sori la sama kawan-kawan lain yang saya tidak ter'share' tu hamper ah....Saya sempat bagi sama 2 orang ni saja, adalah tu dua oarng tu..Hahaha!!!! Tiapa la, lain-lain kali kalau ada hamper lagi kita buka ja di situ, just right after dapat tu hamper......
Saya tidak tau pukul berapa tu event habis tapi time saya pulang tu lebih kurang dalam 1 pagi, memang tinggal sikit jak orang..Itu pun saya pening-pening da sebab sedar tak sedar saya minum banyak juga...adalah dalam beberapa tin...Tapi yang bikin pening tu sake si Lugu tu..Saya tidak mau minum baitu saya bilang sama si Dengkos tapi, dia paksa-paksa juga lagipun saya pun mau juga merasa tu benda..Haha!! Sekali rasa...trus saya pening!!!
Anyway, it was a very happening night and hope there'll be more of a night like this in the future!!!!
Gambar-gambar time gathering ni, kamurang bole tengok di www.kadusmusic.tambalut.com

0 comments: