Friday, February 09, 2007

Hi!!! I'm Back!!!

Hi semua....Sebulan lebih saya rasa saya tidak update blog ni...Sekali tengok2 ada banyak juga "tapak kaki" yang kamurang kasi tinggal sini...Thanks la sebab sudi juga membaca dan melihat blog saya ni....

Sebulan saya hilang di internet ni..haha!!! tapi sebenarnya saya di KK juga baini...Ada seminggu pi Kunak dan selebihnya saya ada di KK cuma tau-taulah kan hujung tahun tersangat busy dengan macam-macam benda ba...Jadi saya stop la dulu mau online di internet sebab kalau sudah online..baa...semua keja saya inda siap nanti....

Sedangkan carta Hozou Kaanangan Minggu Diti pun lama da saya tidak update..tapi nasib baik juga si YaN ada juga update tu carta di Kadus Entertainment punya website...Thanks ah YaN.....
Sekarang ni saya ada free sikit la sudah jadi bolehlah juga menjenguk-jenguk blog saya ni dan update apa-apa yang patut...Tapi, biasalah kalau blog saya ni tiada apa-apa yang menarik ba, sekadar cerita-cerita kosong ja....Boring!! Hahaha!!!

Anyway thanks once again...and have a nice day to all of you!!!!!!! Happy New Year 2007!!!

0 comments: