Friday, February 09, 2007

Hizab Do Krismas - New Christmas Song

Akhirnya siap juga demo lagu Krismas saya yang bertajuk "HIZAB DO KRISMAS". Lagu ni dicipta khas oleh kakak saya, Cynthia Cindy James (dia ni la juga cipta lagu "Ganit Ginavoku"), lirik oleh saya sendiri dan arrangement oleh adik saya, Ian James. Lagu ni ada sikit-sikit konsep R&B, Pop dan juga ada Gospelic sikit la...Lagu ni saya buat featuring adik saya, Ian untuk nyanyi sama-sama. Lebih kurang duet song la baini...

Saya mau buat ni lagu ala-ala "O Holy Night" yang versi Mariah Carey punya baitu....Kamurang bole dengar tu lagu sini http://didieaj.multiply.com/music/item/25

Semalam saya sama adik saya pi jumpa si Peter (sitaring) di D'EQ Studio tapi kami tunggu di bawah jak la...Saya sudah bagi tu demo sama dia jadi hujung minggu ni dia try bikin arrangement la untuk tu lagu...Kalau semuanya okey..dalam minggu depan saya bole rekod sudah then pi antar di RTM untuk sisip-sisip dalam siaran Radio Kadazan dalam bulan Disember ni....

Saya harap ni lagu ni orang suka dengar la...Nanti kalau tu lagu keseluruhannya sudah siap...saya akan upload di multiply saya supaya kamurang bole dengar, kio....

That's all for now....

0 comments: