Saturday, November 10, 2007

Info

Ini ada beberapa info macamana member2 yang kebetulan tersesat di blog ni (hehe!) mau contact saya...Check this out!!!

Cbox

Kamurang boleh tinggalkan pesan dan ur personal contacts di dalam cbox saya..nanti saya akan contact kamurang balik...

Email me

Kamurang juga boleh email saya di didieaj@yahoo.com atau didieaj@gmail.com. Mungkin saya tidak terus dapat reply la tu email sebab fast or slow depends to my internet connection here..Haha!! Tapi I can guarantee u, I will reply all emails...

Friendster

Untuk member2 yang ada friendster tu, kasi add ja saya dalam friend list kamurang k...My url is http://profiles.friendster.com/didieaj. Jangan lupa pi lawat k...

Kadus Entertainment website

Kamurang boleh juga contact saya melalui profile saya di KE http://www.kadusmusic.com. Nick name saya sana ialah SaNDySJ. Kamu private message saya k...

Ini cuma info saja untuk member-member yang kadang-kadang sudah lama tidak berhubung tapi bertemu semula di blog saya ni...Jadi, jangan lupa contact saya k....Untuk teman-teman baru pun kalau mau contact, dialu-alukan ba...Tiada masalah..Hehe...

Thanks and keep in touch bebeh!!!

0 comments: