Sunday, May 20, 2007

Semuanya OK!!!

Hi...semalam saya pi praktis yang pertama untuk persembahan time Konsot Kaamatan tu nanti...Praktis tu sepatutnya start jam 07:00 malam tapi bila saya sampai sana tepat2 jam 07:00 malam, artis yang ada sana hanyalah Janniri Sipaji dan Lina Sawi bersama dengan ahli-ahli Kumpulan Sundait...Studio A RTM tu pun belum buka lagi...Mau tidak mau terpaksalah tunggu saja sampai orang lain sampai...

Lebih kurang jam 07:30 malam barulah tu band pengiring (D' Sompoton) sampai bersama-sama dengan DJ Juliana Andreas. DJ-DJ lain yang turut datang ialah DJ Johana Lokupi dan juga DJ Mark Linus. Jadi, kami pun tunggulah saja dalam tu studio...Dalam jam 08:00 malam barulah start tu praktis..Artis pertama yang praktis ialah Sdr. Remy Jimmy diikuti dengan Sdr. Joseph Majakui dan Sdri. Lina Sawi. Lepas tu barulah giliran saya pula.

Saya akan nyanyi 2 buah lagu pada malam konsert tu nanti iaitu lagu Lumamai Tadau Kaamatan dan juga lagu Ganit Ginavoku. Dua-dua pun lagu saya sendiri la...Sepanjang praktis tu, saya rasa okey jugalah, saya puas hati juga. Setiap lagu saya nyanyi 2 kali.. After saya sudah puas hati dengan praktis semalam tu, saya pun cepat-cepat pulang sebab mau tengok konsert final AF..Hehe...Saya tidak tingu sudah artis-artis lain yang praktis selepas saya tu...

Next practice pada 21hb Mei ni..lepas tu 22hb Mei kami punya konsert sudah...Harap-harap semuanya ok dan akan berjalan dengan lancar...Ok, chow!!!

2 comments:

Anonymous said...

Hey Sandy!! Seems like you have been busy ah.. best lah.
Mau tanya, di KK ada apa-apa prograzm kah untuk Kaamatan pada haribulan macam 30 atau 31 kah...sebab saya rasa macam mau balik Sabah..tapi belum tau lagi lah..

Sandy said...

Hi Kay...memang busy juga la ni, okeylah juga..cari pengalaman kan..hehe..

30 dan 31 Mei tu biasalah tu sambutan Kaamatan di KDCA. Semua acara kemuncak Kaamatan pada 31hb. Saya rasa itu saja tu yang menarik..Baa, baliklah ba Sabah kalau ada keinginan tu..hehe...