Wednesday, March 28, 2007

Busy!! Busy!! Busy!!

Saya tersangatlah busy sejak akhir2 ni...sampai tiada masa mau update blog ni...lagi pun tiada juga cerita menarik yang dapat dikongsikan...entahlah, macam hidup saya sejak akhir2 ni tersangatlah membosankan...
Bukanlah apa, saya tidak tau apa salah saya sama semua orang sampaikan ada yang menjauhkan diri..mungkinlah juga saya ni membosankan orang...
Dalam kesempatan ini saya minta maaf la banyak2 sama member2 yang pernah saya buat salah tu...saya mungkin tidak pernah tersedar yang saya ni menyakiti hati org...ataupun menimbulkan kebosanan orang...saya minta maaf banyak2...saya pun tidak boleh buat apa2 untuk memaksa sesiapa untuk jadi kawan saya...cukuplah saya cuba untuk berbuat baik dengan setiap orang yang saya kenal..kalau saya tersilap..bukanlah saya sengaja mau buat jahat sama orang, kan...saya ni macam manusia biasa juga..bukannya perfect...
Okeylah..balik pada topik asal...hehe...sejak akhir2 ni memang saya sangat busy sampaikan mau tgk Diari AF pun tdk bole...hehe..nasib baik ja di opis saya ada TV jadi boleh juga jeling2 kat TV tu time keja..haha...
Oh ya, hari tu Pertandingan Lagu Kadazan hari Sabtu tu pun saya tidak dapat pigi sebab hujan kuat ba jadi keta tdk bole kuar dari depan rumah sebab air naik..banjir2 kecil la lebih kurang..esok paginya, trus saya sms si Gogds untuk tau result...
Congratulations to all the winners for that night!!! Rugi tidak dapat pi tengok baa...Tidak pa la...nanti tahun depan bole tengok lagi...
Saya busy bukan apa, bisnes saya ni kecil ja tapi banyak juga keja mau bikin..ya la..bisnes yang baru setahun jagung ni masi banyak yang kena buat untuk memastiakan ia bertahan kan...baru bole maju...
Okey guys...thanks so much sebab kalau ada masa kamurang sudi juga lepak sini jap..walaupun tiada apa2 yang menarik mau kongsi..hehe...Thanks!!!

0 comments: